maandag 15 december 2008

Zionisten vuistdiep in de reaguurderspanelen van Geenstijl



Eerlijk is eerlijk:
Eindelijk. Eindelijk een goed geschreven topic op Geenstijl die hout snijdt en de aanwezige achter hun toetsenbord heilige oorlog voerende zionisten staan op hun achterste poten.
Wilders wordt namelijk bij zijn world-tour (door 4 landen!) steevast ontvangen door Israelische bruinhemden, die uit zijn op een etnisch zuiver Israel en Geenstijl doet specifiek mbt het bezoek aan Israel hier verslag van in een topic waar de nodige extreem-rechtse Israelische noten worden gekraakt.
Logisch aangezien Wilders bij zijn tournee enkel door racisten wordt gehuldigd en ieder met een gezond verstand hier de nodige vraagtekens bij zet.
Maar waar dit topic in ieder ander discussie-forum algemeen door de lezers onderstreept zou worden, zijn er een aantal vaste Geenstijl-stumpers die hier geen hoge keppel of pet van op hebben en liever niet willen dat de waarheid verteld wordt.
Ik noem een Botte, een Campion (!), een solidstate, een Cojones, een vander F, een Shalome.
Niet geheel toevallig zijn deze huilende negationisten ook allemaal lieden met joodse roots.
Wij vragen ons ondertussen bij Geenstijlisvoorstumpers af hoe diep deze lobby in Geenstijl zit, zo diep dat zij de nu bepaalde koers veranderen of wordt het volgende Wilders-topic weer op deze juiste manier benaderd?
Vragen, vragen, vragen..
Wij wachten in spanning af.

9 opmerkingen:

Robert Engel zei

Hoe je het toch allemaal weet is mij een raadsel, maar ik zeg RESPECT. Zelfs mijn Joodse roots blijft niet onopgemerkt, en die gaan ver terug.

Zo heb ik mijn oma en opa nooit gekend. Die stierven in Birkenau nadat ze waren opgepakt tijdens een razzia in Rotterdam. Een vergeelde foto staat op mijn nachtkastje. Twee gelukkige mensen, terwijl mijn oma een klein mensje in haar ranke armen houdt. Mijn vader. En dan weet je het al. Die is ook Jood. Dan zie je jaren later die documentaires over de bevrijding van de concentratiekampen. Bergen naakte lijken. En dan weet ik dat mijn oma en opa daar tussen liggen.

Mijn pa verhuisde alweer vijftig jaar geleden naar Israël waar hij mijn moeder ontmoette. Die was toevallig verzeild geraakt in een Kibboets waar mijn vader als jonge rekruut van de Mossad de boel mocht bewaken. Via de sinaasappelen, de UZI, de zwoele avonden en de rode wijn kwam van het een het ander. Je raadt het al. Ik werd negen maanden later geboren. Ook Jood, daar doe ik helemaal niks aan. Ben al blij dat mijn neus niet zo groot is. Wonder boven wonder ben ik voor Feyenoord, daar hebben ze de schurft aan Joden.

Toen mijn vader vanwege een missie van de Mossad waar ik verder helemaal niets van weet en ook niks van mag zeggen in Nederland verzeild raakte ging het gezin ook mee. Wat mijn vader toen precies deed weet ik niet, officieel was hij landbouw-zaakgelastigde voor de Israëlische ambassade. Dan weet je het wel. Lange weken weg, hij sprak nooit over zijn werk. Als hij thuis was staarde hij dagenlang uit het raam. Zwijgend. Alsof hij iets vreselijks gedaan had.

Het spreekt voor zich dat ik door de man beïnvloed ben. Zijn ideeën over Joodse wereldheerschappij heb ik overgenomen. Daarom infiltreer ik dagelijks op websites om mijn mening te verkondigen, en dat is altijd ten faveure van Israël en wat daarmee samenhangt. Als Bottehond. Als Monique van der Hulst. Maar eigenlijk vooral als Wim Heesterbeek.

Snotjoch zei

@Robert den Engel
Begrijp dat je net zo gay bent als Wim Heesterbeek (mutsaerts), hem graag zou willen zijn en dat je logischerwijze erg op je pikkie bent getrapt met dit stukje.
Tsja, het leven van een stumper gaat niet over rozen.
En over saneren gesproken:
We vragen ons af of je nog iets aan die aftandse tanden van je hebt laten doen?

Unknown zei

LOL @ Snotjoch

Anoniem zei

Die zien we nooit meer...terug!
Die is in a state of shellshock,haha,
snotjoch is op dreef als je hem intellectueel uitdaagt menseh.

Robert Engel zei

Ja, dat is me daar een intellect. Zo'n Snotjoch, die gaat me daar even nieuws onthullen dat al zo'n drie jaar oud is. En dat klopt, en dat weet het hele internet al drie jaar. Robert Engel ging failliet.

Vier jaar hard werken aan een eigen zaak en dan gewoon op de klippen. Parttime personeelsleden op straat, maar dat is niet zo erg, die vinden snel een ander baantje. Drie hardwerkende vaders stonden ook op straat. Met gezinnen. Die vinden veel lastiger een baan. Volkomen kut dus. Ik wil mezelf niet eens betrekken in het verhaal, want na drie jaar schuldensanering is het weer vooruit met de geit. Risico van het vak, heb je dat ook meegemaakt, je leer de medemens kennen en leren van het verleden is een fraai begrip zolang je maar niet in dat verleden blijft hangen. Een faillissement is dan ook niks om je voor te schamen.

En dan tref je types als Snotjoch, Miguel en Koenski. Die vinden dat dan leuk, zo'n faillissement. Dat mag. Maar het zegt genoeg. Helemaal als het begrip intellect daarbij betrokken wordt.

*proest*

Snotjoch zei

@Robert Engel
Best kut. Al geloof ik niet veel van dat gedeelte over hard werken en personeelsleden enzo.
Maar goed, vertel, is het daar mis gegaan?
Is dat falen 1 van de redenen dat je nu op slinkse wijze aan de Endlösung van de moslims werkt?
En pas op met proesten. Is gevaarlijk namelijk met zulke tanden.

Oskar zei

Wat een sneue man, die Robert Engel. Komt hier even nietsvermoedend een riedeltje plempen en voor hij het weet wordt hij genadeloos hard gepOwnd. Om het vervolgens middels een nog treuriger verhaaltje vol met halve waarheden weer te downplayen. Daar heeft hij doorgaans zelf een broertje dood aan. Goed bezig, Robert.
Een heel klein beetje medelijden heb ik wel met hem hoor. Zo'n hoofd lijkt me naast een faillissement, rotte tanden en jeugd best wel een beetje teveel van het goede, toch?

Sanspareille zei

Kolere, sta ik daar zo inene vermeld als 'iemand die de waarheid niet vermeld wil' met de insinuatie een betaald lid van de zionistische lobby te zijn. Nee maar. Waar het me om ging, als je het even goed gevolgd had, was dat Hoxha hier een kapitaal domme fout geplempt had die hij later snel moest bijstellen...als je dat nou had gezien.... namelijk dat hij Arabische Joden en Israelische Arabieren door elkaar haalde...oei... Verder had hij het over 'het soort kolonisten dat je altijd door het nieuws ziet rennen' en die zouden dan én zijlokken én een automatisch geweer dragen... dus loofde ik een mooie prijs uit voor iemand die me EEN, EEN foto maar van zo'n creatuur (zijlokken en geweer) zou kunnen bezorgen...

De waarheid? Simpele ziel...

Het verbaasde uitroeptekentje achter mijn naam ook...huh...campion was toch 1 van ons? Voor asielzoekers en tegen Schiphol zeg maar? Jaja, maar lulkoek is lulkoek en feit is feit, daar valt niet aan te tornen.

Heb je dit weblog, mis je de miskleun van GS van het jaar en maak je daar 'eindelijk een goed artikel' van. Omdat de politieke inhoud je aanstaat.

Dat is wel zielig hoor

pit zei

robert engel, je kletst, als je werkelijk joods zou zijn zou je weten dat je jood bent als je moeder dat is. Blijkt nergens uit je stukje. Daarom twijfel ik meteen aan de rest van het verhaal...
Mijn grootvader was joods (van moederskant) maar m'n grootmoeder niet, daarmee was m'n moeder niet joods. Opa ontsprong te dans tijdens WO2 trouwens simpelweg omdat hij nooit z'n jood zijn ergens ingevuld had. Hij was fervent seculier, maar voor alle veiligheid stond er NH (nederlands-hervormd) in z'n pas.
Trouwens waarom moet iemand die joods is of er in de verte mee te maken heeft (zoals ik, zoals jij?) persé pro Israel zijn? Dat is hetzelfde soort redenatie als iemand van germaanse afkomst die daarom pro Hitler zou moeten zijn...