vrijdag 9 januari 2009

Als de rook van de crises is opgetrokken...


(Met dank aan K.)

12 opmerkingen:

Unknown zei

Wil je me dood hebben van het lachen ofzo?
"Kennosius Snotshot", hoe verzin je het?

Anoniem zei

kep net even mn hart gelucht op t inschrijfformulier voor pwnd tv,die pakt elke tekst!alleen geb.datum enzo even verzinnen, als we er nu allen even een groet sturen

Anoniem zei

Bijna alle reaguurders vragen om een reatime teller vor de zgn.10.000 leden die ze al zouden hebben, maar t antwoord blijft uit, en men gelooft t maar..

Anoniem zei

Kan ik lid worden van snotshot-TV?

Snotjoch zei

@Koenski
Zie dat ze al wel een teller hebben geplaatst, ze zitten bijna op de 13.000, zeggen ze, rechtsboven zie je hem.
Hij is alleen nog niet real-time aangezien ie om de zoveel tijd wordt ge-update.
Of het ook betalende leden zijn weet ik niet, misschien is jouw 'aanvraag' ook wel verwerkt.
Geen bevestiging gekregen nog?

Unknown zei

'Crises'?

Snotjoch zei

@Richard
Jij niet weet crises ies meervoud van crisis?:
www.vitaal.nl

Jij goede Geenstijler zijn.

Unknown zei

Ik heb zo mijn eigen visie op dat Pedo's Onderelkaar Willen Niet Een Dertiger...:

http://nederlands-venster.blogspot.com/2009/01/ja-hoooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.html

Anoniem zei

Stem op t favoriete event van 2008,en de reaguurders verlaten bijna t schip.

Snotjoch zei

TV-Snotshot?
Nu je het zegt Koenski..
We zoeken nog een secretaris.

Unknown zei

@snotjoch: is er meer dan 1 crisis dan? en als je linkt, doe dan iets linken wat niet uitkomt op een mooie 404.

Snotjoch zei

@Richard.
Klopt.
De algehele economie, Geenstijl, Israël, de Gaza-strook, de Oekraïne, Nederland (nog steeds onder invloed van een kleine groep getraumatiseerde verweesden), Dominique's wallen, het milieu..
en zo kan ik nog wel effe doorgaan; ze zijn nu allemaal in crisis.
En bedankt nog voor het wijzen op de niet werkende link.
Hier de goede link