donderdag 15 januari 2009

Geenstijl: Wim Heesterbeek is Mutsaerts


Eerst was daar onze onthulling van Arthur van Amerongen als de persoon achter Conquistador, dat eerst schoorvoetend middels een link in een topic (eerste link klikken!) en later expliciet met foto op geenstijl in dit topic werd toegegeven.
Nu is het Wim Heesterbeek die van de geenstijl-redactie ons gelijk met betrekking tot de ONTLUISTERENDE ONTMASKERING van zijn persoon mag bevestigen en als goedkope loonslaaf voor de camera wordt gegooid in een uitzending van EĆ©nVandaag (2:03) over geenstijl.
Tevens zien wij in deze uitzending vaste Geenstijlisvoorstumpers bezoeker Pritt met zijn roze burkini effe door het beeld lopen.
"Waarom?" vragen wij ons stilletjes af.
INSTANT UPDATE:
w00t!
Wim is zo onderhand een echte BN-er, zelfs op Editie NL was ie te zien.
En op Facebook is ie nu ook al uit de kast!
(EditieNL-link van Dit-is-Geenstijl.)

11 opmerkingen:

Prof. Drs. G.B.J. VanFrikschoten zei

Ik zou 'm doen...

Wim Heesterbeek zei

Hehe Snotjong vertel toch eens wat nieuws man. Wist je al dat ik heel veel ervaring heb bij de publieke omroep! Ik heb bij de
NPS
gewerkt. Ik heb trouwens ook NPS ,maar daar word ik voor behandeld.

Prof. Drs. G.B.J. VanFrikschoten zei

Daar zal je 'm net hebben...

Unknown zei

Al die zogenaamde instant-update's doen me een beetje denken aan zelf gefabriceerde facebook rommel.

Snotjoch zei

"Al die zogenaamde instant-update's doen me een beetje denken aan zelf gefabriceerde facebook rommel."
Waar heb je het over?

Snotjoch zei

@vanFrikschoten
Weet je het zeker?

Unknown zei

Hoog nerd-gehalte, geen vrouwen en geen allochtonen op de redactie.
We hebben dus te maken met racistische vrouwenhaters die eruit zien als nerds.
Nou bedankt Snotjoch, weer een door anderen opgedrongen ideaalbeeld aan duigen.

Wim Heesterbeek zei

Ik vind de Telegraaf ook een kutkrant maar of mij het lukt de grooste krant van Nederland te worden ...

Anoniem zei

GROOSTE? Foei toch! Laat copytijgers het maar niet zien!

Grussgotti zei

Hmmm ich woll mal foekie foekie tun mit Wim Heesterbeek!

Dwaalhaas zei

MUTSAERTS ( Wim Heesterbeek ) werkt tegenwoordig bij Omroep Brabant..

https://www.omroepbrabant.nl/wieiswie/98/wim-heesterbeek